para pengikut

Friday, March 25, 2011

YEAHHHH!!! F1 2011 BERMULA!

courtesy image from google

Tepat kol 9.30am waktu msia ( 12.30pm waktu australia) kelayakan bebas pertama akan dijalankan di litar albert park menandakan kalender 2011 bermula..f1 adalah salah satu sukan kegilaan aku ni.serius memang teruja bila aku dapat tengok mase kat sepang ngn singapore..season ni ade 12 team yg bertanding,24 driver dalam 19 litar bagi merebut kejuaaraan dunia 2011..seperti biase aku punye team faveret masih ferrari dimana masih mengekalkan felippe massa dan fernando alonso sebagai driver nye..gua harap season ni ade luck tok ferrari..aku tak lupe gak sokong lotus.harap2 lotus dapat kutip mate dalam season ni selepas gagal mengutip mata pada season lepas..


jangan lupe 8-9-10 april kat sepang pulak ok.

p/s-dah bace jgn lupe kelik nuff aku eh :)

0 comments: